Fika, fika, mat

Söndagen har i princip gått helt i ätandets tecken. Kom upp såpass sent, att jag bara hann slänga i mig en smörgås innan jag och lillen skulle ner till stan för att testa Kaffe Paus. Det sades att det skulle vara barnvänligt, och visst hade de skötbord och lekhörna. Dock är lillen för liten för att leka än så länge, och det som gjorde mig mest besviken var att de inte har nåt bra ställe att amma på. Kallar man sig barnvänlig bör väl det vara ett måste liksom? Fick amma på toasitsen, som inte ens var platt! Man fick stödja sig med benen och hasa upp sig själv gång på gång. För nej, jag tänker inte amma offentligt bland en massa ätande människor. Eller bland främlingar överhuvudtaget...

Ja, det var gott fika i alla fall.

Och, nu upptäckte jag att delar utav mitt långa inlägg var kvar, men jag orkar inte skriva färdigt det ordentligt ändå. Jag kan säga att jag åt grillad ciabatta, sen succékaka. Sedan tortillas hos lillens farfar, och chipsrester på kvällen. Därav ätandets tecken. Just det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0