Enhetsdrivrutiner, någon?

Nu hade jag ju lite problem med min mobil häromdagen. Du som läsare kanske sett det inlägget. I vilket fall, köpte jag igår en ny mobil men upptäckte att jag definitivt blivit av med ALLA mina telefonnummer till folk. Det låg inte ett enda nummer på SIM-kortet, utan tydligen ligger alla på mobilen. Så, jag undrar om det finns någon vänlig själ därute som vet hur sjutton man får tag på numren från mobilen om det inte går att komma in på den? Jag har laddat ner Samsung New PC Studio, men programmet säger att inga enheter hittades. När jag kopplade in mobilen stod det två gågner att inga enhetsdrivrutiner hittades, och sedan inget alls nästa gång jag försökte koppla in den. Telefonen det handlar om är en Samsung star s-5230.

Jag vore oerhört tacksam om någon kunde förklara för mig hur jag ska göra, eller om det ens går att ordna. Jag har nämligen ett telefonlås på den också, vilket jag inte kommer förbi eftersom touchen på den slutat fungera.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0