Äntligen nya kulor

Tack vare ett tips har jag äntligen fått tag på nya kulor. Har letat och letat och letat efter sådana sedan jag flyttade till Jönköping, utan resultat. Så frågade min syster personalen på Ur&Penn om de visste någonstans de sålde kulor, och javisst! Idag kom jag äntligen iväg dit, en liten butik där de tydligen även utför piercing och förmodligen även tatueringar. Där, där hade de smycken till tungan. Både stavar och kulor. Så nu har jag äntligen inhandlat sådant. En ny stav med två kulor, plus två extra kulor. Jag har ju en tendens att svälja dem, för på något vis lossar de plötsligt. De kan ha suttit fast i månader för att en dag bara lossna när jag äter, och då sväljer jag dem. Har blivit av med en del på det där viset... Nu vet jag i alla fall var jag kan hitta nya om det skulle behövas igen! Rock'n'Roll & Glamadoll heter stället.

Blev kvar i stan lite längre än planerat också, promenerade ner, och var sedan inne i några affärer utan att direkt hitta något. Hittade dock amningsrum på stan sen, med micro, flera stolar, bord... Precis invid vad som sägs vara Jönköping Citys fräschaste toaletter, och jag är benägen att hålla med om det påståendet. Riktigt bra att känna till! När jag var på toa och lillens pappa skulle byta på honom, hände det dock ett par olyckor... Först kissade han tydligen. På alla kläder förutom sin kofta. Sedan bajsade han åtminstone i sin body. Sedan spydde han. Och sist kissade han igen, fast då var han naken förutom mössan på huvudet. Tänk hur mycket såna små kan få ur sig på så kort tid. Helt sjukt! Tur att vi har ombyte till honom i skötväskan :) I övrigt var han hur snäll som helst, vi kunde till och med äta på kinarestaurang utan att han gjorde ett pip ifrån sig. Lilla hjärtat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0