Sprutad rätt i munnen

Hände en lite lustig sak igår. Åtminstone jag tyckte det var lite kul, och så verkade även sambon känna. Vi skrattade en aning i alla fall.

Jag höll på att amma lillen, och som vanligt (eller ja, det händer rätt ofta ialla fall) kom sambon och började skoja om att han också skulle ha mjölk. Typ ta andra tutten, smaka etc. Så, jag tyckte att, om han nu ska tjata så, så kan han väl smaka då. När lillen släppte tutten en stund, riktade jag den mot sambon istället. Första strålenkom på hans arm, medan den andra träffade rätt i munnen. Så, jag sprutade sambon i munnen, med bröstmjölk. Han stod trots allt och gapade med munnen öppen, så han fick skylla sig själv... Dock sa han att han inte kände någon smak. Det blev åtminstone lite skratt för oss :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0