Dumma mage

Jag tror inte min mage gillar mig. I och för sig tror jag inte resten av min kropp gillar mig heller, men magen är det som krånglat mest på sistone. Efter min "magsjuka" eller vad vi nu ska kalla det, kunde jag inte bajsa alls längre. Inte förrän jag tagit en laxertablett. Den verkade inte när den skulle, utan först när jag var på väg hem från BVC. På bussen blev jag sååå nödig att jag trodde jag skulle bajsa ner mig. Lyckligtvis lyckades jag hålla mig tills jag kom hem, och då... Ja, laxerande efter en vecka utan att ha kunnat bajsa = mycket bajs.

Idag har jag återigen kramp i magen. Vill bara fisa, fisa, fisa, men lyckas inte särskilt bra. Jag fattar inte varför magen ska krångla så hela tiden. Vad ska jag göra liksom?

Och nej, det här var nog inte det roligaste inlägg jag skrivit, men vill du inte läsa; låt bli.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0