Det var väl det jag trodde

Natten innan denna var för bra för att vara sann. Denna natten som var nu, var som vanligt igen, lite sämre kanske... Om skrutten sover mycket en natt, verkar han knappt behöva nån sömn den följande. Så, inatt sov han mellan ca 12 och 2:30, sedan var det knappt nåt mer. Ett par minuter på mig typ, efter amning, men så fort jag lade ner honom på sängen vaknade han igen.

Jaja, man får väl vara nöjd och glad för det lilla, att man får lite mer sömn någon natt då och då åtminstone. Då orkar man lite bättre i alla fall, även om man inte är helt på topp. Dessutom, var sambon vänlig nog att ta hand om skrutten i nästan tre timmar imorses så jag lyckades sova runt 2,5 då :) Tur att lillen går med på att äta lite ersättning ibland, och inte verkar ha några mer problem med det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0