Dagens BVC

~*~
Vikt: 5470gram
Längd: 60,7cm
Huvudomfång: 40,5cm
~*~



Min lille fis har lugnat ner sig lite i växandet, "bara" 12mm på två veckor. Dock går ju vikten stadigt uppåt, och han blir lite tjockare, inte bara längre :) Fick även fylla i en liten enkät med frågor om hur jag mår, och jag mår ju faktiskt bättre numera än under graviditeten. Både fysiskt och psykiskt. Nu har jag ju min lille skrutt som håller mig uppe och igång, och gör livet värt att leva även om jag ibland knappt får sova.

Nästa gång det är dags för BVC är nu inte förrän om en månad, och då är det dags för vaccination... Undrar om skrutten ogillar sprutor lika skarpt som sin mamma, eller om det går finfint? Hoppas givetvis på det sistnämnda, och att han kanske inte förstår så mycket vad det är som händer. Alltid lättare om man kan ignorera nålen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0