Alla stjärtans dag

Igår fick man se massa bilder på andras firande på Facebook. Det var bilder på blommor, choklad, statusuppdateringar om vad pojkvännerna/sambos/äkta makarna hittat på för sina kvinnor. Jag kan säga, att det inte bara var en och annan singeltjej som lär ha varit lite sotis, utan även jag var avundsjuk. Utav någon anledning, lyckas jag aldrig bli tillsammans med de där romantiska killarna, inte ens sådana som ger en vardagsromantik. Själv är jag en sucker för romantik, älskar filmer där killen gör helt underbara saker för just sin tjej. Skulle själv vilja bli lite bortskämd, överraskad...

Så gårdagen var väl lite utav en besvikelse. Inte för att jag förväntat mig något, hade bara bett om en städad lägenhet, senast till min födelsedag, men ändå. Lite hoppades man väl ändå, på en blomma eller något annat litet. Var istället på A6 och köpte strumpbyxor samt leggings. Kikade i lite andra affärer. Jag köpte lite choklad till oss, sambon betalade för maten vi åt där. Sedan följde jag och skrutten med honom till beroendemottagningen där han skulle hämta medicin. Kollade på en helt skum, rätt kass film hemma, och åt vitlöksbaguetter som vi inhandlat på Willys på vägen hem.

Ja, det där var min Alla Hjärtans Dag. Visst var din dag mer romantisk?



Kommentarer
Sepideh

Det finns inte i verkligheten, bara på film;-)

jag tvättade kläder på alla hjärtansdag , 9 maskiner sammanlagt efter det åt vi på donken o sen däckade

Min man på soffan:-( tro inte på allt du ser o läser på Facebook.... Undersökning visar att 85% på facebook ljuger eller överdriver på sina statusar.... Så sitt inte tro att alla andra hade det bättre gumman;) puss på dig!<3

2012-02-18 @ 13:56:24
URL: http://chicmamascloset.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0