Tips på ny app

Är du trött på dina foto-appar? Tycker inte de är lika roliga? Framesen kanke inte är kompatibla med Instagram? Igår satt jag och kikade runt i Play-butiken, och hittade en som fungerade toppen! Instaframe heter den, och du kan göra alla möjliga typer utav collage, som dessutom funkar finfint med Instagram! Förutom ramarna, kan du även bl.a ändra färgtyp på bilderna. Superbt komplement om man nu vill göra mer med sina bilder än att bara ladda upp dem direkt :)
 
Jag skulle gärna visat hur bilder blir, men den @££€#&%/" MMS-funktionen fungerar fortfarande inte sedan nya plattformen lanserades. Surt för oss som sitter med Android och inte harnågon blogg.se-app. Fram med en sådan! Tror nog det är bra många fler som har Android än Iphone?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0