Tänder, tänder

Känns helt galet vad tänder som är på gång. Okej, det är två nya (nu syns det verkligen att det är två på gång, trodde nästan en spruckit igenom imorses, men inte riktigt än..), men det har varit två åt gången varje gång, och redan nummer fem och sex på gång! Brukar bebisar få tänder så snabbt? Sex tänder på knappt tre månader? Galet... Inte konstigt han blir lite grinig emellanåt, eller att han dreglar som någon slags salivfabrik!
Egentligen vill han inte att man ser efter och pillar i munnen på honom heller, men jag är nyfiken! Tråkigt bara att han blir så kinkig när jag ska kolla...
 
Blir det inatt en eller bägge tänderna spricker igenom tro? Skulle inte förvåna mig alls..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0