Sjukt trött

Jag vet inte riktigt vad det är med mig, men den senaste veckan har jag varit sådär rikigt, extremt trött i perioder på dagarna. Känns lite som om ögonen går i kors, men jag kan ju inte bara gå och lägga mig när jag har en bebis att ta hand om. Sen när jag väl går och lägger mig på kvällen, när lillen är nattad och sover sött, då kan jag knappt somna! Ligger och vrider och vänder på mig, somnar efter någon timme, och vaknar typ femtielva gånger varje natt. Detta trots att lillen vanligtvis numera sover hela nätterna... Vad är det för fel på mig?
 
Zzzzz... I min hjärna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0