Massage och ivägfärd

Jag är nyss hemkommen från en härlig massage. Fick ett presentkort när jag fyllde år för snart ett halvår sedan, på 75min ayurvedisk massage, och kunde äntligen casha in det idag! Härligt, härligt, men aj, vad ont jag har nu! Är det verkligen meningen? Mina axlar/skuldror var så spända, att det kändes som hon mest arbetade med dem, och nu gör de ont! Kände knappt av det innan, men jag vet med mig att jag brukar ha massa knutor etc där...
 
Ja, annars ska vi iväg till T:s mormors&morfars sommarstuga över helgen, åker inom en timme. Kommer med andra ord INTE sitta nåt vid datorn förrän tidigast söndag sen kväll. Dock hoppas jag ha massa härliga bilder på lager då ;) Trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0