Lite bilder från Visingsö

 
 
Visingsborg
 
 
 
 
 
Utsikt över färjan
 
 
 
 
 
Inifrån borgen (man fick egentligen inte gå in, allt var försett med dörrgaller,
förutom just det här "fönsterhålet". Min syster E utanför.
 
 
 
 
 
Liten naturbild bara...
 
 
 
 
 
En ladugård, tyckte den var charmig :)
 
 
 
 
 
Lillen och hans far klättrade in i ett träd...
 
 
 
 
 
och det var spännande! Fanns f.ö. med på en lista med saker man ska göra
innan barnet fyller fem, i senaste numret av "Vi Föräldrar" ;)
 
 
Tja, har apmånga fler bilder, men några av dem jag ville lägga upp var för stora, plus att jag inte tror folk orkar kolla på HUR många bilder som helst. Eller?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0