Ingen ork

Jag har inte direkt haft lust att skriva de senaste dagarna. Kom hem sent i söndags kväll, och har ännu inte ens gått igenom bilderna från helgen, blev närmare 250 stycken! Kan säga så mycket som att vi var i Kalmar (och självklart var det Iron Man-triathlon där, så det var smockat och avstängt i halva stan) och på Öland. Fikade vid Solliden och turistade på Borgholms slott. J badade plaskpool vid stugan, och vi tog en promenad till ett havsbad/camping (Vita Sand). Kommer lägga upp lite mer nån annan dag, när jag känner mig piggare och så.
 
Det händer grejer som jag inte vill skriva här, för även om det är personligt, är det inte mig det handlar om, och jag tänker inte skriva sånt som andra kanske inte vill att man printar ut sådär på nätet. Vet man, så vet man. Men, det finns mycket jag skulle vilja prata om, är det dags att ragga kompisar tro?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0