Dålig uppdatering

Jag vet, jag vet, jag vet! Jag har varit JÄTTEdålig på att uppdatera de senaste dagarna. Har berott på ett par saker... Dels har min syster E varit här och hälsat på, hon åkte hem ikväll. Vi har bl.a varit ute i skogen och plockat hallon, promenaden tog ett par timmar totalt. Sen har T varit väldigt uppe i datorn - det har varit något s.k "stresstest" för ett rollspel som heter Guild Wars 2, och han är lite av en spelnörd... Så, jag har inte haft tid, lust, eller ork att sitta härvid. Men, det kommer snart, jag lovar! Typ lite utav bilderna från Visingsö :) Kanke imon?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0