Ett år

För de som missat det, är det första april idag. En dag som är nästan som alla andra, förutom att folk försöker luras. Jag själv har aldrig varit bra på att hitta på aprilskämt, men förra året var det ändå en del som trodde jag narrades... Det är nämligen på dagen ett år sedan idag, som vi fick reda på att vi skulle få en liten fis! Då visste vi inte vad det var för någon fis, bara att någon var under jäsning i min mage. Idag vet vi att det är supersöta skrutt som fanns däri, men det är svårt att föreställa sig att han för ett år sedan bara var millimetrar.



Första beviset på skruttens existens!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0