Utan dator blir mms

Jag vet att det bara bkivit mms till bloggen senaste dagarna. Jag är ju i Falkenberg hos min pappa (eller ja, på landet utanför Falkenberg då..) sedan i lördags kväll, och har ingen dator. Syrrorna sitter mycket med sina mac:ar, men de här datorerna är inge bra. Sega. Så nej, jag har inte direkt lånat dem. En snabbis förut har jag lånat Inas dator, och nu. Så, blir ett snabbt inlägg. Gulle-Julle börjar bli lite kinkig här nu och vill nog att mamma leker lite med honom. Eller busar. Eller matar lite snart kanske?

Ja, har inte gjort supermycket här nere i alla fall. Gått ett par promenader, ätit lunch med pappa på stan, fikat med Jeanette samt hälsat på hos hennes mamma, umgåtts med familjen... Tvättat lite, ätit mycket. Tja, det är väl ungefär det jag gjort. Kanske blir en sväng till Ullared och Ge-Kås med Ina imorgon då hon slutar tidigt och det inte verkar som om jag lyckas ta mig hem.

Sambons mamma körde oss till Borås i lördags, där åkte vi med pappa och hans fru resten av vägen. Sambons mamma skulle hämtat oss, men det strular. Hon ska inte längre till väninnan i Varberg hon skulle hälsat på först, och tycker då att vi ska ta tåget. Med alla saker vi har med oss. Okej att hon i så fall åker ner och möter upp oss, men det är för mycket saker för att bära med sig så. Jag vill inte ta tåget med en fyra-månaders bebis heller för den delen. Så, just nu vet jag inte hur vi ska ta oss hem. Sambon försöker lösa det, men det är inte så lätt när ingen av oss har körkort. Eventuellt kan jag åka med syrran och en kompis till henne från Borås till Jönköping på lördag, men vi ska ju ta oss till Borås då.. Jaja, tur att jag inte har några tider att passa förrän nästa BVC-tid, och det är några veckor dit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0