Ursäkta...

Ni som faktiskt läser, får ursäkta mig. Jag vet att uppdateringarna varit rätt dåliga på sistone, men det beror på att jag inte hinner sitta vid datorn särskilt länge, plus att jag inte får sova. Skrutten sover oerhört dåligt igen, ett par dagar verkade det som han höll på att lära sig sova bättre, men det vände. Några nätter vaknade han i alla fall bara två gånger/natt, fast han ville gå upp senast åtta på morgonen också. Nu är det återigen max tre timmar i sträck han sover första vändan, sen max en timme åt gången. Klarvaken mitt i natten. Det han sover, sover han oroligt. Ligger och vrider och vänder på sig, och sparkar & fäktar. Kastar huvudet fram och tillbaka.
Så även dagtid. Han är rätt kinkig större delarna av dagarna nu, och kräver att bli underhållen nästan hela tiden, för han är väl trött, men verkar inte kunna somna.

Ja, så vi får väl se när jag har mer tid och ork att faktiskt skriva något, mer än att skicka ett mms till bloggen då och då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0