Tror det får bli en promenad

Det är himla fint väder idag. I alla fall här i Jönköping, för de som inte märkt det.

Lillens pappa ska hämta ut mediciner idag, så jag änkte att jag och lillen ska följa med så vi kan ta en sväng förbi a6. Eller åtminstone IKEA. Behöver lite fler krokar att hänga över dörrar. För tillfället ligger mina använda-men-inte-tillrcäkligt-använda-för-att-slänga-i-tvätten-kläder över lillens säng. Han har visserligen ännu inte börjat sova i den, men det ser inte bra ut. Måste kunna hänga upp dem nånstans, och då är sådana krokar bra att ha. Har sådana i badrummet för att hänga handdukar o.dyl. på, men de räcker inte till kläder också.

I vilket fall. Eftersom det är så fint väder tänker jag försöka övertyga puckot (haha) här hemma att vi ska promenera dit bort. Vi kan alltid ta bussen hem, men lite motion vill jag ha! Den här "mammamagen" måste väl börja försvinna någon gång...

 
En till sån här bör vi införskaffa!



Kommentarer
rock n roll mama

Härligt med en solskens promenad!

2012-04-30 @ 12:31:20
URL: http://www.finest.se/emis


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0