Tipspromenad och mat

Idag var jag på tipspromenad för första gången på måååånga år. De har börjat med sådant runt Rocksjön nu, med start idag. Tydligen Korpen som anordnar det, men jag har inte en aning om vad man kan vinna... Stod inget om det. Vad som mer var dåligt, var att det absolut ingenstans stod att det kostade något. Inte ens framme vid bordet där man hämtade tipskupongerna. Nu var det ju inte som att det var jättedyrt, men de borde ju åtminstone informera om det. För de som är intresserade, så kan man starta varje söndag fram till midsommar mllan 9:30-11:30, till en kostnad utav 20 kronor. Kan nog hända att vi går ett par gånger till ändå, för skojs skull.

Efter rundan, åkte jag, Gulle-Julle, hans pappa och mina systrar J och S hem till syster S. Där bjöds det på mycket god mat som dock sambon inte ville äta... Nyttigheter är inget för honom tyvärr, uan han klämde i sig en pizza. Vi andra åt kycklingfilé, champinjoner och squash i ugn, matvete och sallad. Gottgottigottgott. Och nyttigt. Tur det när efterrätten blev så onyttig... :p Den nya Frödinge kladdkakan med chokladgrädde och riven choklad, samt ostkaka med blåbärsglass. Nom nom!



Jag och min sötnos hos S idag :)



Kommentarer
Sepideh

Wooooow, snygging! Mer bilder på dig själv i bloggen , tack!!<3 Pussa sötnos från mig!

2012-04-15 @ 22:50:12
URL: http://chicmamascloset.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0