Sånt som är för bra för att vara sant

Om något verkar vara för bra för att vara sant, så är det oftast det också. Vid den här åldern borde man vl ändå ha lärt sig det... Jag som var nästintill helt extatisk igår, över att skrutten sovit så gudomligt bra (jämfört med det vanliga). Vågade hoppas lite grann, att kanske var det dropparna som gjorde det, och han skulle fortsätta sova lika bra om man fortsätter med dropparna.

Ack, vad fel jag hade! Han somnade någon gång efter 23 igår kväll. Vaknade vid 02 inatt. Somnade knappt om. En liten stund först efter jag ammat, var halvvaken vid tre och somnade om lite grann när jag satt nappen i munnen på honom. Från fyra-tiden låg jag och höll nappen i munnen å honom. Vid fem gav jag upp och matade honom, han somnade till lite på bröstet. Vaknade när jag lade ner honom. Sen sov han inte mer. Trötta jag gick med honom till sambon i vardagsrummet,och tydligen sov skrutt cirka 40 minuter hos honom.

Jaha ja... Det var för bra för att vara sant. Eller ska vi hoppas på att det var ett tillfälligt bakslag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0