Så mycket dag!

Idag känns det som det finns ovanligt mycket dag. Alltså, som att dagen är mycket längre än vanligt. Räcker till mer än vad jag är van vid. Som att med tanke på allt som hunnits med, borde det sart vara läggdags.

Vi har varit på tipspromenad runt Rocksjön. Gått och köpt pizza - ätit pizza. Kollat på film; Skönheten och odjuret. Fikat lite kladdkaka med chokladgrädde och belgisk choklad. Diskat. Allt detta till klockan halv fyra. Ändå klev vi ur sängen närmare tio. Helt sjukt! Har vi fått extra många timmar idag eller?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0