Lite shopping

Idag har jag beställt efter ett par saker från Ellos. Dels en väska syster ville ha, en lite 18-årspresent/försenad julklapp typ. Dels ett jättesött set till Julius. Skulle kunna köpa hur mycket som helst till honom om jag bara hade råd, men han kommer ju ändå växa ur det mesta rätt snabbt. Blev beställt i storlek 68 i alla fall, då han kommer behöva lite mer kläder när han vuxit ur 62:orna. Visst är det sött? 299kronor i ordinarie pris för hela kitet, med en rabatt jag hade betalar jag knappt 200:-



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0