Feber

Jahopp, så var det med att bli frisk. Var ju förkyld i förra veckan, men hann aldrig bli helt frisk, lite snuvig hela tiden. Häromdagen började det bli lite värre igen, och idag sitter jag med feber!? Feber, liksom, vad sjutton?!

Att jag är så förvånad beror på att jag i princip verkligen aldrig brukar få feber. Jag kan känna mig febrig i kroppen ibland när jag är sjuk, men tempen brukar inte ha gått upp. Någon enstaka gång ner, men i princip aldrig upp. Ändå har den nu då gått upp. En grad bara än så länge, men det är tillräckligt för att jag inte riktigt ska fatta vad som hände där. Så kan det tydligen gå när man lider utav extrem sömnbrist. Immunförsvaret är rejält nedsatt. Skit också.

Jaja, förhoppningsvis slipepr Gulle-Julle bli sjuk igen i alla fall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0