Dumma hals

Bara för det tänker jag klaga lite. Min hals är helt bajs, typ. Rosslig och hostig, med en viss del slem. Har varit nära på att tappa rösten ett par gånger idag, men än så länge finns den kvar. Kanske imorgon då, om jag har otur? Tur för vissa andra, som slipper höra mitt "tjat" i så fall... Själv hoppas jag på snabb bättring, var ett tag sedan jag var helt frisk nu. Skrutten har ju sovit något bättre de senaste dagarna, vilket såklart gör att jag får sova lite mer. Borde jag inte bli frisk snart då? Kom igen, kom igen immunförsvar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0