Dagens BVC

~*~
Längd: 65,4cm
Vikt: 6790gram
Huvudomfång: 43cm
~*~


Idag pratade vi lite om det faktum att jag vill dra ner på amningen, då alla vänner och bekanta med små barn sagt i princip samma saker. De som ammar, har barn som sover dåligt. Vaknar ofta på nätterna och sover lite oroligare. De som ger ersättning, speciellt från tidig ålder, verkar mer ha barn som sover ordentligt och har rutiner. Så ja, jag vill dra ner på amningen så lillen förhoppningsvis börjar sova bättre på nätterna.
Tyckte att jag kunde börja ge honom mer ersättning istället (han får en flaska ibland på nätterna) men sköterskan sa att det var bättre att ge honom gröt. Så, nu är gröten inköpt, så ska han börja få äta det som sista mål innan sängdags. Får se om det funkar. Hoppas hoppas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0