Wow! Sällskap för en gångs skull!

Min mamma kom förbi en sväng förut idag. Tror hon var här i runt två timmar. Första dagen sen jag kom hem som jag haft sällskap, helt otroligt! Sitter ju bara ensam hemma hela dagarna utan något att göra, eftersom jag inte direkt känner någon i den här stan förutom lite familjemedlemmar. De har flyttat hit lite pö om pö genom åren. Men vänner? Nej, tyvärr, sådana har jag inte. Vet inte hur man lyckas skaffa sådana i min ålder. Konstigt att jag är deprimerad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0