Paketet

Funderar över jackan från Ellos. Den kändes en aning stor, men magen kommer ju växa en bit till... Kanske är jackan dock för stor ändå. Det är en 38 och de flesta jackor jag har annars är 36. Ska be min kära mamma om råd när vi ses senare i veckan. Behöver en jacka, men den ska ju sitta bra.

Koftan/cardiganen satt däremot bra och lär funka bra efter graviditeten med. Topen vet jag inte... Lite väl stor och genomskinlig, så funderar på att ha den när jag sover istället. Behöver ändå mer nattlinnen o.dyl. och just den kostade 99:- vilket inte är så farligt. Ska se om jag orkar fixa bilder imon efter jag varit hos läkaren.

Ett gratis påslakanset fick jag med också, tänker jag ge till mamma eller nåt. Vill inte ha ett som jag bara har en uppsättning av, snyggare när det matchar i sängen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0