Mitt paket har kommit!

Åh, fick precis ett sms att mitt paket från Ellos kommit! Nu måste jag bara orka gå bort till Willys och hämta det också, höfterna är fortfarande lite knas. Frågan är om jag ska gå innan sambon kommer hem, eller dra med honom sen? Hmm... Är nyfiken på att prova sakerna ju!

Beställde för två veckor sedan en mammajacka (kan inte ens knäppa den jag har längre, så definitivt välbehövligt) en kofta som knyts under bysten (för att kunna använda både som tjockis och efteråt) samt en top som såg vidare ut under bysten. Multifuntion! Känns onödogt att köpa massa kläder man enbart kan använda under graviditeten såvida man inte vill se ut som man bor i ett tält efteråt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0