Lite seg

Hade en av syrrorna förbi förut idag på fika. Hon ville ha chokladkaka, hehe. Gav sedan bort resten, för imon åker jag till min pappa i Falkenberg och när det är en sån massa grejer i kakan kommer den inte hålla alltför länge. I alla fall. Någon gjorde man väl glad :D

Annars har jag varit jätteseg idag. Sover så dåligt så orkar sällan göra alltför mycket. Fick hand- och fotmassage i sängen på dagen innan jag klev upp, tog en dusch, fick ett litet gravidpaket och nu tvättas det. Ja, min dag mycket kortfattat. Nu ska jag gäspa vidare och läsa lite tror jag.

PS. Är det förresten någon alls som läser bloggen?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0