Full rulle hela helgen

Har inte hunnit/haft möjlighet att sitta vid datorn förrän nu. Igår var det firande utav sambons pappa efter att sambon köpt lite grejer vi behövde från IKEA. På kvällen skruvade vi ihop det nyinköpta skötbordet. Hur sött som helst är det, hylla där man kan välja själv om man vill ha skötbord eller inte. Jättebra till någon gång då vi får råd med större lägenhet med eget rum för bebben! Då har vi redan en hylla dit i alla fall :)

Idag har vi skruvat ihop två byråer och varit på Willys. Jag har även lagat mat och diskat, sambon har hållt på med datorn. Antivirus och sånt där. Fick inte sitta vid datorn tidigare idag p.g.a. det. Hans dator. Min laptop är knas. Blir jättesnabbt överhettad plus att mellanslagstangenten är lös. Sen har vi inget trådlöst nätverk heller. Så ja... Blir fler inlägg imon helt enkelt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0