BM idag

Ja, då var det dags för tredje besöket till BM idag. Första var inskrivningen, andra för 2,5 vecka sen. Lite lång tid mellan de två första besöken om man frågar mig, tror det gick runt 19 veckor emellan dem :S

Så, morgonurin i provrör (tydligen hade jag lite för mycket protein eller nåt i urinet senast så hon ville jag skulle ta med mig) och en sambo som förhoppningsvis inte blir mer än ett par minuter sen så är vi good to go för besöket! Stick i fingret, usch! Har en aning fobi för sprutor och nålar :/



Bebis i vecka 14 (13+1)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0