Uttråkad...

Idag är jag bara uttråkad. Känner inte riktigt för att gå ut, men vet inte vad jag ska hitta på här hemma. Finns inte så mycket jag kan göra, tung och fet som jag känner mig. Laga mat till sambon kommer hem, vilket är om lite drygt två timmar. Köttfärssås och spaghetti tar inte två timmar att laga i alla fall. Blir lite tråkig mat idag, orkar inte vara uppfinningsrik hela denna veckan också.

Så jag har läst lite, pillat med datorn, kollat lite på desperate housewives. Funderar på att kolla på ett avsnitt till. Försöker komma ikapp avsnitten på tv, så det finns något jag kan kolla på på tv, haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0