Sista utgivna boken

Äntligen hade min reserverade bok kommit in igår. Gick och hämtade ut den idag, ihop med massa andra ärenden på stan med sambon. Dock slog mig en sak... Det här är den sista utgivna boken i Sookie Stackhouse-serien! Efter denna, finns ingen mer jag kan försöka låna. För tillfället är just det läsandet slut för mig. Jag tror att det kommer en ny bok nästa år, har i alla fall uppfattat det så, men hur kul är det att behöva vänta på nya böcker? Finns en annan jag redan väntar på ändå också. Skit också.

Någon som har några bra tips på böcker annars? Nån sida med vettiga tips?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0