Ömmande revben

Har knappt kunnat sova förra natten. Vaknade gång på gång utav att jag har så fruktansvärt ont i revbenen. De ömmar och trycker. Molar och smärtar. Helt galet! Gör det normalt så ont när bebisen tycker om att hålla sig däromkring? Eller kan det vara tecken på sprickor/inflammation av något slag?

Försöker avhjälpa det hela lite genom lättare massagetryck på revbenen, men det hjälper en väldigt kort stund. Kan knappt fingra på dem längre utan att det gör ont. Ömmar. Barnmorskan verkade dock inte så oroad. Bebben ligger fortfarande högt och jag är kort = jag får stå ut med att det trycker och gör ont. Suck. Måste det göra så förbannat ont bara?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0