Livlig liten parasit ;)

Tänkte på ett avsnitt av House där han ska berätta för en kvinna att hon är gravid. Han berättar det för henne på ett högst märkligt sätt, något i stil med: "Du har en parasit i dig. Den kommer att leva på dig, ta näring från dig och växa i dig i nio månader". Var väl inte exakt så han sa, men nåt åt det hållet. Så...

Min "parasit"; hyresgäst som skiter i att betala hyra, eller vad för annat kul vi nu kan kalla det, är väldigt livlig idag. Lite som vanligt i och för sig, men ändå lite jobbigare. Trycker som sjutton på revbenen, slår och fäktar runt med armarna och verkar inte kunna bestämma sig för hur den ska ligga. Obekvämt för mig och förmodligen för den med om den nu ska flänga runt så. Eller så är det dagens gymnastikpass och den är värsta atleten, haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0