Ingen som bryr sig

Hittade häromveckan hur man kan kolla statistik på bloggen. Förstod inte först det hela, utan trodde att antalet sidvisningar var hur många som läst bloggen. Sedan upptäckte jag att det ju inte alls stämde. Av någon anledning var det jag som varit inne på min egen sida flertalet gånger. Det är inte någon mer än jag som varit inne på min blogg överhuvudtaget!

Jag som hade hoppats på någon som förstår. Någon som har egna erfarenheter att dela med sig utav. Någon jag kunde diskutera lite med. Det måste ju finnas någon mer än jag som är förlossningsrädd? Någon mer som inte gillar själva känslan av att vara gravid? Någon som kan säga att; det här har jag varit med om, och det slutade bra i alla fall. För jag oroar mig. Känner mig emellanåt som en hemskt dålig människa. Jag vill min bebis det bästa men undrar om det verkligen är jag? Vissa dagar längtar jag som sjutton, medan jag andra dagar undrar om det verkligen kommer bli bra.

Uppenbarligen är det ingen som bryr sig om mina bekymmer. Det är inget kul att läsa om mina tankar. Jag har inget liv att tala om, så varför bry sig? Visst började jag mest skriva för att få saker ur mitt eget huvud, men ändå. 


Kommentarer
judit :D

jag bryr mig ! <3

2011-10-24 @ 19:23:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0