Gaaaaaah!

Jag är så uttråkad! Vet verkligen inte vad jag ska hitta på, och det är bara måndag!

Plockade undan lite saker ur vardagsrumsbordet tidigare idag, så att det skulle se bättre ut. Kokade en påse nudlar och åt. Kollade på ett avsnitt av Desperate Housewives. Känner mig fortfarande lite tom i magen, konstigt nog.

Tidigare har jag känt mig mätt i princip konstant. Plötsligt börjar jag bli hungrig om dagarna. Hur får det plats i magen? Bebisen rullar ju runt där inne och trycker på det mesta. Och det, det gör ont. Är jobbigt. Två månader kvar, känns både som att tiden går fruktansvärt långsamt och alltför fort. Tänkte på det tidigare idag - jag ska bli mamma!? Snacka om läskigt! Hjälp mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0