Åååh...

Tjena, vad bebben plågar mig! Elakt att uttrycka sig så kanske, men den är verkligen precis bakom revbenen och sparkar & håller på. Vet inte hur jag ska sitta vid datorn, alla sätt jag testar är mer eller mindre jobbiga. Förstår inte varför den ska envisas med att hålla sig så långt upp? Till och med min barnmorska sa ju senast att den är riktigt högt upp, lite högre än "normalt".

Jag känner mig jättehemsk att tänka sådana tankar, men ibland vill jag bara att den ska sluta sparka, vrida sig, slå, vända sig etc. Jag vill ju självklart att den ska fortsätta leva och komma ut frisk och välskapt, men lite lugnare kan den väl ändå vara? Sova lite mer kanske? Röra sig lite försiktigare? Rörelserna känns numera liksom läskiga många gånger. Antar att det är för att den börjar bli såpass stor vid det här laget. Är lite som att den försöker gräva sig ut genom magen. Vet inte hur jag ska beskriva det, de som vet, de vet helt enkelt. Lite läskigt dock.

Sov bebben, sov!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0