Twilight Breaking Dawn Part 1

Idag var jag på bio för första gången på många månader. Första delen utav filmatiseringen av sista Twilightboken. Gick med två utav mina systrar och den enes pojkvän. Min pojkvän stannade hemma för att spela det där j-a Skyrim. Spelnörd :S

Tja, filmen var i alla fall helt okej, bjöd på en del skratt och fina stunder. Förstår inte hur filmkritiker fått det till att Edward skulle våldta Bella, för det hände inte.. Bara väldigt hett, lite våldsamt sex som båda var med på. I allmänhet var dock filmen som ett förspel inför andra delen. Lite trevande, bygger upp förväntningarna, men ger inget klimax. Nästa film lär vara sååå mycket mer action efter allt man hört händer i sista boken. Då är det bara att vänta på den ett år också...

http://www.youtube.com/watch?v=PQNLfo-SOR4


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0