Sextips

Förstår inte vad som är så farligt med att be om lite sextips? Tydligen är det fruktansvärt utlämnande eller något dylikt, men så länge man inte direkt säger något om sexlivet utan mest ber om tips, vad är det då för fel med det? Kroppen fungerar inte som vanligt under graviditeten. En del kvinnor vill ha mer sex, andra står knappt ut med tanken. Jag hör till den andra kategorin. Från att ha velat ofta, ofta, till att i princip inte alls vilja.

Ja, jag blir sugen ibland. Drömmer helt otroliga sexdrömmar ibland, sådana som man inte vill vakna ifrån innan man fått orgasm. Dock vaknar man jämt när det börjar närma sig, eller ja, åtminstone jag gör det.

Oftast är jag inte det minsta sugen numera. Tycker bara det är jobbigt att bli tagen på. Min kropp känns inte riktigt som min, den är plötsligt främmande för mig. Jag vet inte längre hur jag ska få orgasm. Det som fungerat förut gör inte det längre. Därför ville jag ha lite tips. Om det finns något som fungerar bättre, för att få orgasm. För min del är inte sexet lika roligt om jag inte kan nå det stadiet. Känns lite meningslöst. Jag vet att sex är så mycket mer, men ändå. Jag vill ha en j-a orgasm! Det lättar sååå på spänningar och får en att slappna av. Ge mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0