Så uuuuuttråkad!

Vet inte alls vad jag ska hitta på här idag. Sambon jobbar över fyra timmar, och är väl hemma om runt 30min om han räknat rätt samt verkligen får sjuts hela vägen hem. Och ja, han jobbar över på riktigt. Får in lite komptimmar såhär innan bebben kikar ut. Kan vara bra att ha. Men, det slutar ju med att jag inte har nåt sällskap.

Har kollat på ett avsnitt av Desperate Housewives. Lagat mat - förresten riktigt gott, stekte kycklingfilé med purjolök, hällde på en burk majs samt en burk krossade tomater, diverse kryddor, lite matlagninsgrädde, lite soja och körde in det i ugnen; åts med ris. Varit på Aurorasamtal. Läst ut en bok. Spelat lite på datorn. Diskat. Pratat med mamma i telefon. Ja, det är nog allt tror jag. Suck.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0