Ordentliga magbilder

Igår kväll fick jag äntligen tummen ur röven på min kära sambo. Jag har tjatat och tjatat på honom i månader om att jag vill ha bilder på magen när den växer och så, för det kan vara kul att ha senare. Både för min egen skull och för bebisens, men tror ändå det mest är bebisen som uppskattar det och tycker det är kul att se när den är äldre.

Så, han tog en del bilder slutligen, på en enormt trött mig, för självklart skedde ju detta först efter klockan 22 också. Jippi. Ögonen gick i kors på mig och tyvärr måste jag säga att sambon definitivt inte är en särskilt inspirerande fotograf. Inte heller särskilt bra. Fick inte en enda bild som jag tycker blev riktigt bra, ett par som funkar, men inget ordentligt. Han skulle envisas med att ta bilder lite underifrån (behöver man verkligen se extra tjock ut när man är gravid?) och just när jag antingen blundade eller gjorde någon annan konstig min. Eller plötsligt hade odlat dubbelhakor.

Känner jag verkligen ingen som är bra på att fota? Och hur kommer bilderna från förlossningen att bli? Är ju inte direkt som att jag kommer ha någon möjlighet att ta några... Om man nu ens får med sig kameran, beroende på var man är osv... Ujujuj. Känner jag ingen annan som kan ställa upp så snart som möjligt, och som gör det riktigt bra?








Två av de få hyfsade bilderna... Jag vill ha mer!
V. 37+5



Kommentarer
judit :D

fy vilka söta bilder på dig ! :))

2011-11-21 @ 18:43:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0