Och nu då?

Nu har jag varit duktig och uppdaterat bloggen en del. Tagit igen sådant jag missat att skriva då jag inte orkat eller hunnit i förra veckan. Rätt bra funktion det där, att man kan skriva ett inlägg idag och publicera det som några dagar sedan. Dock kanske en del saker låter lite konstigt när man läser/skriver det, eftersom det egentligen inte är rätt dag man skriver på.

Jaja. Finns ingen disk mer än två tallrikar. Inget att packa upp eller fixa till. Det enda jag kommer på är att laga mat, men det ska jag inte börja med än på typ två timmar. Annars får sambon värma sin mat och det är inte alls lika gott som nylagad mat. Funderar på någonting med kyckling... Eller ska vi vara trista och göra spaghetti med köttfärssås? Pasta ska det bli i alla fall, har ätit ris nu några dagar på raken. Jag tror faktiskt jag är lite sugen på körrfärs ändå :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0