Lite bilder från igår

Min ena syster var så snäll att hon skulle hjälpa oss med lite foton igår. Ta lite kort ihop, på mig och sambon med magen. Ett och annat blev hyfsat bra, emellanåt skrattade vi en del eller så gör vi (eller mest jag) konstiga miner. Vad är det egentligen med mig och att göra konstiga miner just i fotoögonblicket?

Men varsågod, bjuder på ett par utav bilderna! (dock skulle jag nog vilja ha en riktig studiofotografering, men men..)



Kram!






En nästan ensam jag (bebisen håller mig ju sällskap!)



Vi har roligt åt något...



Å han pussar bebben på rumpan! :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0