Hungrig!

Fattar inte riktigt det här... Större delen utav graviditeten har jag ätit mindre än vanligt. Har helt enkelt inte varit hungrig, bebisen har vuxit nåt grymt ändå, och det har inte funnits plats i magen. De senaste dagarna har jag plötsligt börjat bli jättehungrig, vad som känns som HELA TIDEN. Inte har jag mer plats i magen, och de jobbiga uppstötningarna låter inte vänta på sig när jag ätit lite. Ändå känns det som jag äter och äter men fortfarande är hungrig. Som idag. Klev upp ur sängen runt 11:30. Åt frukost vid 12 - en tallrik müsli och en clementin. Tog sedan en kanelbulle. Och sen en smörgås. Nu är jag hungrig igen! Normalt brukar jag bara ta en tallrik müsli eller två smörgåsar/knäckebröd.

Vadan detta plötsligt enorma behov utav energi i kroppen? Är ju inte direkt som jag har sprungit ett maratonlopp eller nåt...


Kommentarer
sofia

Så e det för mig med vissa dagar syssling men det e övergående, jag hade en sån dag förra veckan. Btw nu har min bebis fixerat sig, fick reda på det ikväll, åkte upp till förlossningen ikväll pga att bebisen inte har sparkat på två dygn,men allt såg fint ut. Hoppas allt e bra med dig.

2011-11-28 @ 23:12:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0