Dumma uppstötningar :(

Att det ska fortsätta vara såhär! Tycker magen borde sjunka snart så jag slipper de här förbannade uppstötningarna som kommer med luften som tvingas ur strupen. Jag får inte ens ur all luft, utan känner bara hur den trycker på och försöker själv trycka ut det, men det fungerar knappt. Somnade inte förrän närmare halv tre inatt p.g.a. det, sov i strax över två timmar och hade sen samma problem igen. Somnade om runt åtta-halv nio och sov i ca 2,5 timme. Och nu sitter jag vid datorn och har samma problem. Luft som vill komma ut och en hemskt smärtande strupe.

Har gått 35 fulla veckor idag, borde inte bebben bestämma sig för att hoppa ner en aning snart?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0