Dagens i-landsproblem

* Jag kan inte längre stänga igen min badrock. Den som vanligtvis är en aning stor, går inte att knyta ordentligt längre. Det blir en glipa där jag knyter snöret, och en större del utav magen syns.

* Vilken gravidolja är egentligen bäst? Jag var så nöjd med att inte ha fått några bristningar utav graviditeten. Ända tills för ca två veckor sedan. Vet inte om det beror på att jag bytt till billigare graviditetsolja, eller om jag hade fått dem oavsett vilket. I vilket fall gillar jag Estelle & Thilds flaska bättre. Mycket sötare, men mycket dyrare. Numera har jag Apotekets. Billigare, men det känns som den tar slut så fort!



Kommentarer
Anonym

Man får inte bristningar för att bebisen tänjer ut en, utan det beror på hormoner...vissa har lyckan att klara sig utan dem, andra får leva med det å tänka att man fått något bra utav det =)

2011-11-28 @ 21:20:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0