Dagens BM

~*~
SF-mått: 36cm
Bebbens hjärtljud: ca154/min
Blodtryck: 100/60
V. 38+1
~*~



Lyckligtvis hade inte livmodern vuxit ännu mer, och om jag har tur så gör den det inte heller. Senast låg jag på gränsen utav vad som ansågs "normalt", så nu ligger det lite bättre till. Bebisen är såklart fortfarande inte fixerad, utan fullt rörlig. Den vill helt enkelt inte behöva vara stillsam, utan den vill kunna simma runt där inne. Barnmorskan tror mer på att det är mycket fostervatten och inte att bebisen är jättestor, men att den helt enkelt gillar att bada :)
Uppenbarligen mår den bra i alla fall, men det verkar som att vi kommer få vänta på den ett tag till. Har kommit fram till att det är många som varit sena minst någon dag, i både min och sambons släkt, så förmodligen blir även lillfisen sen. Det lutar ju åt det om man ska se på hur den är där inne... Suck.

Lugna ner dig och kom ut istället bebis!




Från i söndags. Rena rama bollen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0