Dagens BM

~*~
SF-mått: 36cm
Bebbens hjärtljud: ca148/min
Blodtryck: 105/60
V. 36+6
~*~



Såg lillfisen på ett snabbt ultraljud idag igen. Den ligger med huvudet neråt, men är fortfarande inte fixerad (ingen direkt överrasking för mig, rövare som den lever i magen). Inte heller ligger den som de typiska bilderna på det man kallar för fosterställning. Den här bebisen, den ligger med rumpan utåt ungefär längst upp på magen, och benen ut i sidan på mig. Sparkar mig under revbenen på höger sida, låååångt ut. Får väl se om den överhuvudtaget fixerar sig. Tydligen gör inte alla bebisar det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0